Hur har det gått idag?

Jaa, vad kan man säga? Tindra har som sagt kissat en gång på pottan..sen gick det inte mer för idag. Men det är i alla fall ett steg i rätt riktning. Men efter att jag satt henne på pottan (en av alla gånger) så tog det tio sekunder, efter att hon rest sig, så kissade hon världens pöl på golvet, haha! Sen pratade vi med Jesper i telefon. Han frågar Tindra "vad gör du?" och hon svarar "kissa på golvet" HAHA!! Jag trodde jag skulle dö av skratt när hon sa det, hahaha! Ja hon är ju ärlig i alla fall för då hade jag precis torkat upp en pöl till, hehe. Gullhumla! Imorn efter dagis kör vi igen!

Imorrn är det för övrigt fullt upp. Tindra ska till dagis sen ska vi åka ner med våran bil till hedin och laga parkeringsbromsen. När detta är klart måste vi ruscha till Vänersborg och lämna tillbaka hyrbilen. Sen hem igen och hämta Tindra och då ska vi köra potta igen så det blir inomhuslek för hela slanten. Lika bra att köra stenhårt på en gång! Sen måste vi ju även försöka klämma in mat någonstans däremellan. Hade gärna ätit någon kall mat imorn för det är ju helt sjukt varmt! Nåja, vi får se vad vi blir sugna på. En sak är säker i alla fall. Vi ska numera äta på mcdonalds en gång i veckan. Dom har börjat om att dela ut glas och denna gången ser dom helt annorlunda ut. Vi behöver nya glas nu för nu har en massa "mcdonaldsglas" gått sönder. Aja, jag ska ta kort och visa er hur dom ser ut vid ett annat tillfälle.

Nu kommer snart våran sallad som vi beställt. Ska bli gott. Jag är hungrig då middagen blev extra tidig idag.. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter dyrt att äta skräpat för att få glas.är det inte Biligare att åka till ikea och köpa nya??

2010-05-23 @ 21:31:05
Postat av: Kadri

Våran Jessica går inte på pottan ännu. Hon går ju ibland och ibland flera dagar i rad till o med men sen vägrar hon igen.

2010-05-23 @ 23:18:36
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman! Jag ser att du har fullt upp, men du ska se att det går bra, när ni var små och vi började med pott träning så efter ett tag så sa ni till om pottan, och det för att när ni kissade ner er så började det svida på benen och det var ju inte skönt så då bad ni om pottan. Jag saknar er och önskar att ni kunde komma upp i sommar men men jag kommer ju ner någon gång Ha det bra många kramar till er alla// Mamma

2010-05-24 @ 10:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0