Ingen kommentar!

Skoj hade vi igår, det var inget att neka till! Så detta ska vi göra om nån gång. Idag var det dock mindre roligt. Har haft huvudvärk hela dagen och mått lite si och så. Så för en stund sen gav jag upp och tog mig 2 alvedon.. Min huvudvärk brukar vanligtvis släppa efter ett par timmar och på kvällen brukar jag vara fit for fight igen men inte idag! Vet inte riktigt varför jag har mått så jäkla kasst idag, det bara är så. Tänkte ju åkt till cruisingen i Trollhättan ikväll men känner nog att jag inte ska köra, haha! Aja, sånt är livet..

Vad ska man nu hitta på ikväll då? Ingen idé att se eurovision ju eftersom inte Sverige gick med ändå. Men det var ju väntat egentligen. Låten suger ju och hennes röst höll ju inte för fem öre. Nåja vi får se om vi kollar ändå.

Nää nu orkar jag inte skriva mer..men ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Nej inte pensionär, det kallas småbarnsfamilj =)

2010-05-30 @ 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0