Inget Falkenberg..

Näpp, den idén sket sig. Jesper har glömt lägga ur mitt kort och jag vet med säkerhet att jag inte tar mig fram och tillbaka på bensinen jag har i bilen. Nåja, bättre lycka nästa gång.

Funderar på vad vi ska hitta på istället. Grannen frågade igår om jag ville följa med till Munkedal och gå på Mannes och..nått mer. Kanske skulle göra det. Då har vi i alla fall nått att göra. Annars går vi nog ut och leker en stund med. Vädret verkar vara på våran sida idag.

Jag såg en film igår. Det var nog den sorgligaste film jag sett i hela mitt liv! Jag brukar ALDRIG nånsin gråta till filmer. Kanske för att jag VET att det bara är film. Även om det är verklighetsbaserade filmer så brukar det ta stopp. Jag kan inte fälla en tår över en film. Men den filmen jag såg igår. Fy faan vad jag grina! Jag kände verklig smärta när jag såg den. Smärta i hjärtat! Men fy sjutton vad bra den var. Men jag tänkte bara lägga in ett förberedande ord till er som ännu inte sett den. Ta med er ordentligt med näsdukar! Men den var helt klart värd att se. Så se den! Kanske ska säga vad den heter? My sisters keeper. Är inte helt säker på att den heter samma sak på svenska. Har för mig att jag hört nått om "Allt för min syster" eller nått i den stilen. Men se den..

Nää, nu ska jag försöka få Molly till att vila lite. Hon är INTE på bra humör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0