Kväll, ingenting nyttigt..

Då var det kväll igen och jag har ingenting vettigt att skriva om. Jag och Tindra har varit ute i stort sett hela dagen från det att hon kom hem från dagis. Solen har strålat och det har varit underbart varmt! Tog lite bilder förut men jag orkar inte gå och hämta kameran, hehe. Nåja, härligt har det varit i alla fall. Är det lika fint imorn tror jag att jag och Mollanbollan ska ta en liten prommis! Eller en ganska lång prommis, får se vad man orkar.

Undra när det var vi skulle vara på bvc igen. TROR att det är på onsdag men jag är inte säker. Då ska jag ta med mig både gubben och Tindra för jag vill gärna väga och mäta Tindra också.. Hmm..måste nog kolla Mollys bok. Ha en fortsatt trevlig kväll folket!

Kommentarer
Postat av: Kadri

jag är också lat ibland med att lägga upp bilder



sv. den var faktiskt jätte god

2010-05-03 @ 21:20:29
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman! Här är det oxå jätte härligt väder, men jag har så fruktansvärt ont i ryggen så jag kan knappt röra mej. Funderar på att ringa min läkare eftersom det till och med gör ont att andas, men jag får se dom gör ju ändå inget. ja ja hoppas ni har det bra och att det löser sig med bilen saknar er många kramar mamma

2010-05-04 @ 09:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0