Låttips!

Jag är i starkt behov att få lite låttips! Behöver fylla ett minneskort på 2gb att ha i bilen och det står verkligen stilla i mitt huvud! Har väl kommit på en bra låt som jag ska ha i bilen. Känns lite sommar över denna låten. Eller vad tycker ni?



Men vad mer kan man ha? Räcker ju inte med en låt heller, hehe. Så kom med tips nu!!

Nää, mer än så hinner jag inte skriva. Ska strax dra upp min gubbe ur sängen och sen är det full fart. Speciellt med tanke på att hon som skulle vara barnvakt plötsligt bestämde sig för att åka och supa istället..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh den låten är bra!

Lyssna på den här: 2pac - Ghetto Gospel, den är jätte bra :)

2010-05-27 @ 20:11:34
URL: http://sandruwsiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0