Nu börjar det likna nått!

Nu har vi för närvarande 20 grader varmt..i skuggan! Kan ju säga att det är rätt behagligt. Kan ju bara önska att detta vädret fortsätter och det känns otroligt skönt att äntligen kunna använda sommarkläderna, hehe. Mys mys mys! Kan även tillägga att mina morötter jag satte i rabatten här ute har börjat komma, tjohoo! Får väl se om det bir några goda morötter, hehe. Får även se om potatisen vill till att växa.

Idag ska vi göra en liten utflykt med våran svårstyrda bil. Jag kanske inte berättade det igår men när vi skule byta slangen till returledningen på servon så gick ett rör av. Så nu har vi en bil utan servo och det är allt annat än lätt att styra. Hur som hellst så ska vi tydligen åka till Vänersborg. Jesper ska ta en tjuvkik på nya lastbilen. Jag fick äran att följa med som ett bihang..eller kanske var det fotograf? Haha! Ska faktiskt bli skoj att se det nya vrålåket som sedan ska ställas ut på lastbilsmässan på Elmia i sommar. Kommer bi gryyymt!

Natten inatt har nog varit den jobbigaste på länge dock. Så jag är lite småsliten men man blev genast piggare när man insåg hur vädret kommer att vara idag. Molly har vaknat X antal gånger och velat ha nappen. Vet inte varför hon vaknat så många gånger men vaken har hon varit. Dock sov vi sen till 7.25 så det var skönt i alla fall.

Nää nu ska jag ta mig en snabbkik på vissa bloggar. Dom jag orkar läsa..dom som i alla fall uppdaterar minst en gång om dagen..resten har jag lessnat att ens gå in på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0