Nu har jag lite tid..

Ja, ska jag skriva lite mer om dagen eller? Kan väl göra det i alla fall. Dagen har gått i rasande fart så jag har knappt hängt med själv. Tiden rusade och så gjorde även vi. Började vid lunchtid då vi GICK ner till bvc i denna blåst. Tog regnskyddet till vagnen som vindskydd. Det kändes alltså som att gå i uppförsbacke fastän det lutar neråt en bra bit till bvc. Hur som hellst tog vi oss dit och ni kan ju läsa hur mycket barna vägde i inlägget under.

Efter bvc mötte vi upp Jesper som var klar med bilen, åkte hem, gav Molly och Tindra lite mat och sen åkte vi till torp..med BIL!!! Gick in på jula, hittade en ny micro som vi ska köpa imorn (våran har lagt av..) och så köpte vi lite oljor till bilen och lite annat grejs. Åkte vidare till biltema men där fanns inte det vi sökte, en slang till styrservon. Vidare till dialekt, köpte en monteringsram till nya bilstereon och hade tänkt köpa en kontakt, som dom inte hade hemma. Vidare till trollhättan där vi hamnade på max, muuums!! Sen brl, köpte kontakten, kopplade in stereon och sen hem. Här hemma har jag städat lite och även lagt på vaxduken på utebordet som vi köpte för ett tag sen, Jesper är ute och grejar lite till med bilen, kollar lite småfix. Men fy faan vad skönt det är att ha en fungerande bil igen! Ooh yeah!

Imorrn lär det bli lika fullt upp då. Vi ska till dialekt igen för dom hade någon ljudtävling där så det ska bli skoj faktiskt. Sen ska vi ju ut till torp också och köpa micron och sen får vi väl se hur dagen slutar. Kommer nog få främmande också men vet inte om dom kommer på dagen eller kvällen. Det återstår att se. Kanske man skulle grilla imorn? Får nog kolla med gubben och främmat vad dom tycker.

Nää, nu ska jag fortsätta kolla hockeyn, även om inte Tyskland-USA intresserar mig sååå mycket.. Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0