Ny design!

Som ni kanske har märkt så har jag satt in en ny design. Jag fick tummen ur och lite inspiration och sedär vad man kan lyckas med, hehe. Ni som inte ser den kan trycka på f5 på tangentbordet så blir det nog bra. Blogg.se är lite sega som dom flesta vet.. Hur som hellst så blev jag nöjd. Har försökt länge med att få till det så att det blir bra så att jag får till en design som jag blir riktigt nöjd med men har inte riktigt lyckats utan jag vill alltid förbättra den.. Men nu är jag nöjd, ett tag i alla fall...

Idag blir det nog en lugn dag. Så fort Molly vaknar ska vi klä på oss och dra oss ut till torp. Där ska vi käka en frunch och sen ska vi handla. Behöver nya blöjor till dagis och sådär. Sen hem och hämta Tindra från dagis runt 13-tiden. För efter det så kommer Tindras farmor och hämtar henne. Hon ville att Tindra skulle komma ut och busa. Så imorgon kväll åker vi ut och hämtar henne igen. Så när hon har åkt vette sjutton vad vi ska hitta på. Städa kanske? Behövs verkligen kan jag lova er..

Nåja, vi får väl se helt enkelt vad man orkar..nu ska jag ta och droppa Jespers öga igen.. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: lena

ja inte fasiken e det billigt att skaffa en hund,sen kostar dom endel att äga oxå då man ska köpa mat mm..

2010-05-25 @ 13:23:37
URL: http://lakritsviol.blogg.se/
Postat av: lena

jo jag gillade dessa kläder,sen är jag galen i hello kitty så det var klockrent att det var hon på regnjackan

2010-05-25 @ 16:34:34
URL: http://lakritsviol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0