Nya mascaran!

Tänkte börja med att slå ett slag för den nya mascaran. Jag vet, jag är sen, men jag hade en annan som jag ville använda upp först! Men det är alltså den gula collossal(stavning?) från maybelline tror jag..aja det kommer bild på den med..men kolla detta (orkade inte ta en före-bild..).

Den är verkligen så bra som dom säger på reklamen! Me like alot!

Hur som hellst så har dagen flytit på som vanligt. Förutom min onda hand, som det för övrigt inte var nått fel på(??)! Jag har säkert suttit och inbillat mig alltihop. Värken och svagheten att jag inte ens kan stödja mig på händerna när jag tränar pilates exempelvis. Nono! Han skulle i alla fall överlämna ärendet till någon annan läkare så fort dom fått mina journaler och provsvar och sånt..om typ en månad.. Sääääkert att jag kommer få en tid till en läkare under semestertider.. Sen ville han att jag skulle ta prover. Visst..jag är ju lite halvt spruträdd och ser gärna att en erfaren sticker mig så att det liksom går fort och det brukar liksom göra mindre ont då.. Nä då får jag en elev! Hon trycker nålen för långt in så det spränger i hela armen! Sen drar hon ut den och trycker in den igen som att hon gillar att penetrera nålar i min arm. Ont gjorde det men till slut lyckades hon i alla fall halvfylla 3 rör. Så efter det hade jag ju ont i båda armarna ett tag. Men strunt samma. Det är säkert inbillning det med. Ursäkta min sarkassm men jag vette fan om jag orkar gå till nån läkare mer för alla säger samma sak jämt.. Jag får härda ut helt enkelt och ge fan i att bli riktigt sjuk. Han försäkrade mig i alla fall om att det inte var carpaltunnelsyndrom som jag hade. Jag hade helt enkelt ont på fel ställe. Fast nu börjar det göra ont där den där satans tunneln går och jag får ondare för varje timme som går typ. Men jag ska fan inte gå till nån mer läkare. ORKA! Får bara höra: nää det är inget fel här..!

Aja, skit i sjukvården säger jag. Det gör ingen skillnad.. 100 spänn i sjön. När jag kom hem så spelade vi lite wii, jag och Jesper, och försökte få tiden att gå tills vi skulle hämta Tindra. Hon ville inte följa med mamma hem så jag funderade på att vända i dörren. Men kom på att jag faktiskt skulle sakna henne för mycket då. Hem kom vi efter en liten muta gjord av glass så den satte hon sig och smarra på. Sen blev det mat, sängdags för ungarna och nu sitter jag här. Kanske skulle gå och lägga mig jag med. Känner mig inte speciellt positiv till nått just nu.. Äsch! Ska iaf sluta skriva. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe!!! Ja, det är lite små roligt vad de kan komma på för tävlingr. Just drinkar är riktigt intressant, då de gör rediga grejor man aldrig sett förut.



Mascaran verkar ju kanon. Ser ut att sitta bra under en hel dag. Är det något att rekomendera oss med korta frnasar monne?



Vet hur det är att bli skyflad hit och dit med läkare utan att få någon hjälp. Har du provat tat föra en "smärt och känsla" dagbok över hur handen känns varje eller var annan dag? I bland kan rak info få doktrerna att lyssna lite bättre. Tänkte att det kan vara värt att prova eftersom smärtan kommer tillbaka för dig :S



Ha det!!!

2010-05-11 @ 21:29:04
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du gumman!

Jag tror säkert att mascaran är toppen men man ska ju inte se den på dej för det är ju fusk redan från start, ingen har ju sådana ögonfransar som dej,, jo dina barn du behöver ju ingen mascara.. du e nog vacker ändå Kram mamma

2010-05-12 @ 14:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0