Potträning del 1

[13:08]

Nu har jag börjat köra igång på allvar med potträningen här hemma. Hade verkligen varit underbart att ha Tindra blöjfri innan sommarn är över. Om inte annat så blir det billigare här hemma, hehe. Har tagit på henne trosor och hon har hunnit kissa ner sig en gång. Sa då till henne att nästa gång kissar vi på pottan. Får väl se hur dagen fortgår, hehe. Hon kommer och säger till mig att hon har kissat på golvet i alla fall, hehe. Sötunge! Hon kom, ställde sig mittemot mig och sa "kissa golvet" och sen pekade hon vart det var. Så hon är ju fullt medveten om vad som hände och vad hon hade gjort. Kanske kan detta gå vägen nu, hehe. Ska i alla fall ut till torp imorn och köpa fler trosor. Dom hade 7-pack på h&m för inte allt för mycket pengar. Sen får väl tvättmaskinen gå varm. Men det anser inte jag vara ett problem. Så..önska oss lycka till nu!

[uppdat. 16.37]

Nu har Tindra kissat för första gången på pottan! TJOHOO!! (2 trosor+2 kisspölar senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0