Sjutton också!!

Mitt kamerabatteri var tomt nu när jag skulle lägga in alla bilder i datorn. Så nu ligger det på laddning inför lite kvällsaktiviteter! Så ni får härda ut tills imorgon med lite bilder helt enkelt. För jag satte Jesper i att föra över bilderna genom den bärbara till den externa hårddisken som vi har på nätverket. Ingen smart idé då det går extreeeemt segt. På en kvart hade han typ fått över 15 bilder av 165..suck! Aja, det blir nog bra. Huvudsaken är att det är klart innan jag ska åka sen.

Just nu håller jag på att bråka med en övertrött Molly som tycker att det är skittråkigt att ligga i sängen, skittråkigt att vara i famnen och allt är bara skit! Nåja, nån gång somnar ju hon också.

Var en sväng på utställningen på torp förut. Var väl en bil där som föll mig i smaken. Men som vanligt var det mest stylade volvosar och sånt som inte riktigt är min smak.. Sen blev det hem och göra tacos. Deeet var gott kan jag lova!

Nu har det tagit mig 45 minuter att skriva detta blogginlägg.... Men nu verkar det i alla fall som att Molly sover. SKÖNT i så fall, hehe. Ikväll blir det som sagt lite andra aktiviteter. Gubben får vara hemma med ungarna. Han ville ändå spela lite ps3 så inte mig emot. Och vädret ser ut att bli toppenbra så detta ser vi fram emot!

Nää nu ska jag kolla vidare. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0