Slö..

Det är lite pensionärsvarning på mig och Jesper måste jag erkänna. Igårkväll lade vi oss till rätta i soffan och skulle kolla på eurovision..jo tjena! Vi hann knappt se till låt 15 innan båda slocknat, hehe. Det är illa.. Sen sov vi fram till sista låten och då gick vi och lade oss istället, haha. Ja det är inte lätt att bli gammal, haha!

Vad ska vi göra idag då? Ja vi ska åka och kolla på cyklar. Jag har pratat länge om att köpa en cykel och en kärra så att barnen kan åka med. Men det har aldrig blivit av så nu jäklar ska jag ha en! Sen ska jag börja cykla också. Jag har inte cyklat på flera flera år så jag känner änna att det är dags nu, så att man inte glömmer hur man gör, haha. Tyvär är det svintråkigt väder idag så vi får se om vi orkar inviga dom redan idag. Annars har vi ju hela sommaren på oss. Sen ska vi ju även försöka komma på vad vi ska äta idag. Vad är man sugen på? Stuvade makaroner och köttbullar kanske? Jesper gillar dock inte stuvning.. Men jag kan ju alltid göra till mig själv, hehe.

Tindra är en duktig tjej. Nu säger hon att hon har bajsat och Jesper frågar henne om mamma kan byta hennes blöja. Då svarar hon "nej! Pappa byta böjja!" Hahaha! Duktiga tös! Och frågar vi henne hur många år hon fyller då säger hon "tåå" och visar upp två fingrar. Är inte det duktigt? Mammas älskling! Får nog snart försöka få hennes tjöt på film! Det var ett tag sen jag visade någon film nu. Aja det blir nog bra..

Nu har inte jag mer att skriva om..det står stilla.. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul att ni hade roligt, väntade haela dagen att du skulle skriva men antog att du kanske var lite bakis! Nog kan du väll be din make att sköta maten i dag det är ju morsdag!!! Då ska vi bara slappa och bli uppassade ha ha nog om det. Klart du måste filma mina små underbara barnbarn så att man får se dom på film saknar er// Kram till er alla

2010-05-30 @ 09:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0