Suck suck suck!!!

Denna dagen finns inte jag.. Bara problem. Men jag börjar med att svara på en kommentar..

Nina: Nja det blir nog inte billigare eftersom det är en bit till IKEA. Sen har inte IKEA dom glasen som följer med heller, det är mycket fräckare glas. Vi har samlat förut och ska börja samla igen, hehe. Ska visa en bild sen på hur dom ser ut.

Dagen då..
Jag väcker Jesper. Han hade nått problem med ena ögat igår när han kom hem. Så vi ringde runt och han fick en tid på vårdcentralen. Vi åker och lämnar bilen på verkstad som dom sagt ska ta en timme men nu ändrat till ett PAR timmar..suck! Sen skulle vi åka och lämna bilen i vänersborg med hur fan skulle vi ta oss hem när bilen på verkstan inte är klar? Fick tag i snälla Niklas som hämtade mig. Ja jag fick åka och lämna hyrbilen för Jesper åkte till vårdcentralen. Fick precis sms av honom att han nu sitter och väntar på en remiss. Till vad vet jag inte ännu.. Han kommer ju bli förstörd om han fått någon skada på ögat som gör att han inte kan bära linser längre..så jag lider med honom om så är fallet. Så verkstaden kommer sticka iväg som fan i pris och antagligen inte vara samma som dom sa till oss..så nu är vi officeellt jättefattiga! Jävla skit! Nåja, vi får se hur detta ter sig. Vi kommer i alla fall få oss en promenad ner och hämta bilen. Tur att det inte är så långt. Får se om jag går eller Jesper. Förmodligen jag eftersom han hellst inte ska köra bil. Han får väl ha Tindra hemma i alla fall så att jag och Molly går med vagnen. För syskonsitsen till vagnen ligger kvar i bilen..lyckat.. och nää..båda barnen får vara hemma för jag orkar inte släpa med mig Mollys bilstol också..åååh bara problem..

Nää jag ska inte skriva mer nu..kanske återkommer ikväll..om jag orkar..

Kommentarer
Postat av: lena

ja hon e så himla söt, vill så gärna ha henne men det går inte då vi redan har 2 st. du får väl ta å köpa en vovve ;)

2010-05-24 @ 12:54:07
URL: http://lakritsviol.blogg.se/
Postat av: Sophia

Usch vad jobbigt för er :(

Lider med Jesper också om han inte får ha linser, jag har asmycket problem med mina så kan inte använda så ofta, det suger. Hoppas han kryar på sig!

Jag skulle aldrig vilja lämna in någon bil på hedins bil, de var ju de som lagade hemglass bilarna hela tiden men fixade typ inte felen så bilarna fick åka fram och tillbaka hela tiden, hoppas de är seriösa med eran bil så ni slipper vara utan fler ggr...

2010-05-24 @ 15:49:50
Postat av: mamma

Lilla gumman vilken dag! Verkar som om ni inte har turen på eran sida nu, men du ska se att det vänder vissa dagar e riktigt skit! Du måste ju skriva och berätta hur det gått för Jesper man blir ju orolig och va kan jag säga... bilen.. jaa de e ju en dyr bil med dyra resevdelar men jag lider med dej, men krama flickorna och njut av den känslan det gjorde jag när du var liten och livet var skit, man blir lyckligare då jag lovar många kramar på dej gumman min, jaa du e det fortfarande fast du e stor. Jennifers kille dumpade henne igår så hon ska sova här i natt men nu e hon i Sjulsmark Ha det så bra det går.. Kramar mamma

2010-05-24 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0