Tråååkiga väder!!

Hade tänkt åka ner till hasselbacken idag och mata fåglarna och vädret såg bra ut imorse. Nu är vädret grått och trist så jag tappade suget på att mata fåglar faktiskt. Får nog åka direkt till torp istället.

Tindra har mojsat ner sig i soffan under en filt, Molly ligger i resesängen och ska vila. Jag ställde upp den imorse. Dels för att jag inte orkar ha barnvagnen ståendes så att hon kan vila i den och sen vill jag inte ha henne i sovrummet så att hon väcker Jesper. Ser hellre att Jesper kommer hem levandes på nätterna. Får väl se om hon lyckas somna i den bara. Än så länge är hon i alla fall tyst, hehe.

Själv börjar man bli lite hungrig. Kanske är dags för frukost? Tror det. Min handled känns aningens bättre idag faktiskt. Den gör fortfarande ont men jag orkar inte ringa läkaren som jag tänkte göra om det inte blivit bättre. Nu känns det mer som att jag sträckte mig när jag gjorde en yogaövning på wii:et häromdagen.

Nää nu ska jag sätta mig och kolla om jag hittar nått spännande recept på någon mat. Är sugen att testa nått nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0