Tröttare än tröttast!

Bara för att jag glömde att göra iordning en termos och lite mat till Molly så vaknade hon 4.45 och vägrade somna om.. Hon somnade kanske vid 6 och sov till 7.. Själv hann man knappt somna om innan det var dags att kliva upp igen. Så nu är jag rätt trött. Dock är jag faktiskt piggare än jag trodde att jag skulle vara. Kommer dock vara helt död ikväll om jag känner mig själv rätt. BLÄ för sånna här dagar. Får väl se om det blir någon träning idag. Har ju inte blivit det dom senaste dagarna.. Eller jo, jag ställde mig på wiiet häromdagen, skrev om det i träningsbloggen.. Ääh..känner ingen som hellst motivation längre..

Vad händer idag? Tanken var att vi skulle åka och kolla på Jespers nya lastbil men det blir nog ändrade planer. Eftersom vi inte har någon servo på bilen ska Jesper eventuellt åka och skruva. Beror på om vi kan köpa loss delarna av OK´s verkstad eller inte. Skulle ju lämna in den där den 26e egentligen men jag känner att jag gärna har bil i helgen när Jesper ska rymma ifrån mig. Men vi får se. Beror som sagt på om vi kan köpa av delarna eller inte.. Efter det ska vi eventuellt åka till NÄL en sväng och ta en fika med Niklas och Susanne. Deras lilla ligger ju inne på neonatalen för att hon var så liten. Så vi tänkte i alla fall åka och ta en fika med dem. Inte roligt att bara ligga där liksom.. Får se hur lång tid det tar att byta dom delarna till servon bara.. Ååh jag är så less!

Hepp, nu drog Molly igång sin dagliga gnällperiod..ska försöka få henne till att vila. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: mamma

ja du gumman, du verkar ha fullt upp som vanligt. I allafall så kan du ju köpa Allers på torsdag för då är vi med.Men den kommer inte ut i handeln föränn då, ja här är allt som vanligt eller ska jag säga ovanligt solen skiner och termometern är dryga 20+ och att vi har haft bättre väder änn er e ju inte vanligt, jaja det kommer nog bakslag på detta oxå. Krama flickorna från mormor och säg att jag saknar dom ja er med, och Tindra kan ju ringa mormor någon gång om vill tjata lite ha det nu så bra och hoppas att det löser sig med bilen// Kram mamma

2010-05-19 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0