Utedag på heltid!

Vi har precis kommit in efter att ha varit ute sen tolvtiden. Med en matpaus förståss.. Först åkte vi till torp. Där blev det lite shopping. En klänning till Tindra+leggings, en solhatt till Molly och en till Tindra, hårsnoddar till mig och en liten present till Niklas och Suss lilla krabat. Sen blev det lite lördagsgodis till Tindra som hon åt upp redan i bilen påväg hem. Men sen hade hon ändå inte tid att äta mera för hon skulle vara ute och leka. Så sen dess har vi varit ute. Asgött! Nu ska bara Molly få lite mat sen ska jag koppla in babywatchen i Tindras rum och sen ska jag gå ut och sätta mig med grannarna. Molly får följa med ut och sova i vagnen eftersom jag inte har 2 stycken babywatch. Men det blir nog bra. Ska försöka hinna duscha innan jag går ut bara..en svalkande dusch..mm..

Undra om man har fått lite färg idag. Jag har i alla fall fått färg på mina fötter..har nämligen märken efter mina flipflops, haha! Snyggt... Men jag brukar aldrig bli brun så jag ska nog inte räkna med för mycket. Hade ju dock varit gott att få lite grundbränna innan skara så man slipper smörja sig som en tok.

Nää nu ska skrållan få lite mat. Tindra har redan lagt sig. Sen dusch och sen kan man gå ut igen. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0