Aj!

Jag har så jäkla ont i mitt knä! Igår när jag skulle sätta upp julgardinerna i köket slog jag i mitt knä och idag har jag ruskigt ont. Det gör inte ont när jag står rakt med benet men det gör ont så fort jag böjer på det. Jävla klantskalle man är! Blä!

Idag ska vi ut och flänga och fara. Jag ska till arbetsförmedlingen och sen ska vi ut till torp. Men innan vi åker till torp ska vi hämta Tindra från dagis. Hon är ju där för sista gången på ett par veckor nu, hehe. Så vi har fått i uppgift att träna luciasångerna med henne. Eftersom hon är tillbaka på Lucia-dagen. Så idag får jag ta med alla extrakläder och sånt därifrån. Jag måste kolla på lite kläder till Molly. Egentligen till Tindra med för hon börjar växa ur storlek 92 nu. Men det blir nog bra. Får se vad vi hinner också. Ikväll ska jag även dra fram resväskan från kläkammarn och börja packa så att det kanske är någorlunda klart innan helgen. Måste även kolla upp exakt vilken tid planet skulle landa på kallax och sen ringa min far och ge honom den exakta tiden så att det inte blir nått galet. Stress stress men samtidigt är det skönt att alltid ha nått att göra för då går tiden fort, hehe!

Nää, nu börjar Molly bli förbannad på mig för att hon inte får komma fram och dra i datorn, hehe. Men jag ska försöka återkomma ikväll!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

å så mysigt det va här inne :D juligt! :D



å kan avslöja att du gissa rätt ;)

2010-11-23 @ 17:03:33
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0