Bilder i massor!

Nu kommer jag ladda upp en massa bilder här. Och nästan varenda en är på Molly, hehe. Men jag bestämde mig för att fota henne lite idag så jag satte henne i sin matstol och sedan satte jag henne vid fönstret för att få lite kyligt ljus. Tanken var också att få bilderna något överexponerade ("för" ljusa) ifall ni tycker att dom är ljusa menar jag. Då är det faktiskt det som är meningen och jag tycker att det är fint. Hon var ganska medgörlig faktiskt och grimaserade inte på varje bild, haha! Här kommer dom!

































Om ni undrar varför jag tog av henne tröjan så syns det ganska tydligt på första bilden. Den var smutsig med stort S! Precis innan bilden togs hade hon nämligen käkat lite majskrokar. Och dom kladdar lite, vilket syntes på tröjan, hehe. Men det var dom bilderna jag hade att bjuda på för denna gången. Eller jaa, jag ska visa två till men dom är inte på henne.

Jag såg nämligen att grannens vissna blommor hade massa vattendroppar på sig som blänkte i solskenet. Tyvärr blänkte dom inte lika fint på korten men jag visar två bilder ändå.





Jag har egentligen inget mer att skriva. Inga roliga och intressanta saker i alla fall. Så jag lämnar det såhär. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka härliga bilder på Molly, speciellt dom två sista med dom ansiktsuttrycken =)

2010-11-15 @ 21:56:24
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: mamma

Och så söt, och vilka miner. Tala om linslus// Kram mamma

2010-11-16 @ 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0