Dag 06 – Min dag

Jag skriver inte så mycket om min dag då jag redan berättat vad vi gjort idag. Kalas och sånt. Så jag visar lite bilder istället. Men vissa bilder är från igår också. Dessa bilder kommer ju nu direkt ur kameran, bara så ni vet. Ingen efterbehandling gjord.


(Molly och mammas vovve Oskar, Molly får en puss i örat)





Det var bilderna från..nää inte igår..från i förrgår! Och nu kommer bilderna från idag.































Bilderna är alltså på Lova - min mosters dotter, Tindra, Molly, min mormor, moster Nathalie, Jonathan och en massa andra. Orkade inte skriva under varje bild! Men Nathalie, om du vill att jag ska ta bort bilderna på dig och dina barn får du säga till, för då gör jag det!

Det har i alla fall varit en trevlig kväll och nu ligger båda ungarna. Molly somnade direkt men Tindra har nog inte hunnit somna än men det dröjer nog inte många minuter. Inatt sover hon utan blöja här hos Pelle. För nu har hon även vaknat hemma hos min mamma och var kissnödig. Så vi testar här med. För hon vaknar ju aldrig hemma.. Aja, vi får väl se hur hon gör. Men detta får vara allt från mig för idag. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du behöver inte ta bort några kort :-) tack för att ni kom det var jätte trevligt, hoppas vi kan träffas någon fler dag. KRAM

2010-11-24 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0