Frustrerad!

Nu har jag suttit och försökt pilla med min juliga/vintriga design. Men jag blir bara frustrerad för att jag inte får det som jag vill ha det så nu ger jag upp för ett tag. Sen försöker jag även få Molly till att vila så att jag själv kan få vila lite. Men nu har jag sprungit in och ut där så många gånger att jag inte kommer kunna somna även om jag försöker. Skit med det! Dock ska jag sätta mig och äta lite frukost. Tänkte slå på stort och äta varm oboy och knäckebröd med ost på. Det åt jag alltid hemma hos pappa när jag var liten och det är faktiskt lika gott än idag! Tyvärr har jag inga rågi hemma så det får duga med rågrut.

Och pappa, kan du tänka dig? Folk tycker att jag är knäpp som äter fil och flingor tillsammans med en bit falukorv eller varför inte lite socker på makaronerna? Det är ju så himla gott! Och varma bullar, iskall mjölk och en grillad korvsnärt! Fyyy så gott!

Ska bli roligt att se era reaktioner till vad jag just skrev, inte minst om sockret på makaronerna, haha!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

fast socker på mackaroner är faktiskt rätt gott de är inte äckligt iaf fast inget vi äter här hemma :p

men jag har testat

2010-11-11 @ 10:36:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Allt som du skriver är ju super gott, utan att jag e inte som din pappa, jag vill inte ha grillad korv med bulla, men jag vet att han ju älskar det- Han värmde alltid bullar på kaminen när vi var på stugan. Kram mamma

2010-11-11 @ 14:46:45
Postat av: Nina

ja det blir nog bra tillslut :P

2010-11-11 @ 16:07:45
URL: http://deliciously.se
Postat av: Alfva

Haha, härlig kombo på maten där. Fast jag ska inte säga något, jag äter ju socker på popcornen så!



Ska bli spännande att se nya designen sen!

2010-11-11 @ 19:58:39
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Jessica

Skönt att se att du inte har tappat det norrländska helt! Socker på makaronerna har jag faktiskt lagt av med, man äter ju så mycket onödigt socker ändå... Men korv och bulla slutar jag nog aldrig med, även om jag ofta får konstiga blickar när jag nämner det! Förstår inte vad det är för konstiga norrlänningar som inte brukar äta det... ;)



Kram från syrran

2010-11-12 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0