God middag!

Ja det känns nästan som att det är middag snart. Molly gjorde morgon redan klockan fem imorse. Och nu ligger hon och vilar igen. Tindra vaknade strax innan sex så hon är rätt trött hon med. Men Pelle har ju lovat henne en glass så vila ska hon inte, hehe. Kan hända att hon somnar en stund i bilen sen när vi ska skjutsa Jennifer till skolan och sen åka hem till mamma på fika.

Resan igår gick väl skapligt. Men nästa gång ska vi se till att Tindra har vilat innan vi åker nånstans! Hon blev ett riktigt trotsmonster och stängde av sina öron efter att vi fick gå in till gaten. TUR som var så hittade Jesper ett litet "lekland" med ett flygplan med två rutchkanor och stolar inne i "planet". Så ungarna var underhållna fram tills att vi fick gå på planet. Så i det stora hela gick det faktiskt rätt bra.

Men idag är vi trötta och hoppas på att ungarna kan sova bättre inatt, hehe. Men det blir bra, dom vänjer sig snart! Men nu ska jag ta fram lite kläder åt ungarna och sådär så jag får skriva när jag har tid! Men jag säger bara en sak..ÄNTLIGEN framme!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0