Hämtat lådor!

Idag åkte vi till Vargön, Lilleskog närmare bestämt, för att hämta två kartonger med grejer. Dessa kartonger innehöll julsaker från min mamma. De mesta av dom grejerna är nu uppställda tillsammans med allt mitt andra julstök här hemma. Men jag fick dock sitta och skrubba tomtar och dylikt halva dagen för att han antagligen haft julsakerna i närheten av vedpannan. Det betyder ju alltså att ALLT var nersotat och luktade unken bradrök. Inte så mysigt kanske. Men jag fick grejerna någorlunda rena och jag har då inte kännt av någon brandröksdoft här inne. Nu har jag visserligen tänt över 60st ljus (och mer har jag att tända men vissa står på tork ännu) varav några är doftljus, hehe. Jag har tagit lite bilder också så jag tänkte visa er lite av vårat hem. Varsågoda att kliv på!





























Så, vad tycker ni? Riktigt julmysigt va? Men som jag skrev tidigare så ska det upp två julstjärnor i köksfönstret och så har jag en till grej på gång till vardagsrummet. Men det får ni se den dagen det händer, hehe. Får se om Jesper kan hålla fingrarna borta från utebelysningen eller om han sätter upp det imorn, hehe.

Men alltså, nu hinner inte jag skriva mer för jag måste åka och handla lite. Plus att jag är vrålhungrig då våran middag uteblev idag, fy på mig! Men ni får ha en trevlig kväll! Kram på er! Jo föresten..ikväll kommer nog min nya juliga design upp, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Oj va julfint ni har gjort, det var supermysigt och så med alla ljus, härligt. Jag ska julpynta till nästa helg men det blir inte så mycket. Men om jag inte kommer ihåg fel så har vi likadana tomtar på våra köksgardiner men jag har röd bakgrund. Och jaaaa nu kommer ni snart. Kram på er

2010-11-20 @ 08:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0