Hjärtklappning!!

Fy jag sitter här och är skakis nu. Jag HATAR att sälja bilar. Det var 3 polacker som kom hit, tittade på bilen i 2 sekunder, tittade på motorn och sa att jag får 5000kr så tar han den nu. Okej, sa jag! Inga problem! Tjoho! Ett problem mindre ur världen! Shit..trodde inte vi skulle få så mycket. Kan också meddela att Chryslern nu ska bli polack! Jag är fan livrädd för folk som inte kan svenska. Vem vet vad för skit dom snackar bakom ryggen på en, haha! Men nu är bilen borta i alla fall. SKÖNT!!!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ärsch =) Vi har sålt till polacker ett antal ggr, de har alltid varit supertrevliga och det har aldrig varit några problem =)

2010-11-03 @ 22:05:54
URL: http://sln.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0