Jepp!

Nu är denna dagen över, äntligen! Tror ni jag lyckades vila nått under dagen? Nej! Är jag trött nu? I kroppen - ja men i övrigt - nej! Gudförbaskat! Men nu har jag i alla fall lyckats greja till en bloggdesign. Blev faktiskt skapligt nöjd men ni får inte se den än! Får se om jag slänger upp den under nästa helg (om en och en halv vecka alltså) då vi samtidigt ska julpynta hemmet eller om jag slänger upp den tidigare bara för att jag inte kan hålla mig, haha! Men det kan ju tilläggas att jag inte är HELT nöjd men den får liksom duga..punkt!

Idag har vi inte heller gjort många knop. Funderar på om jag skulle lägga mig i soffan och slötitta på tv. Finns liksom inte mycket annat att göra. Ingen är social på msn och Jesper har inte ringt. Men det jag vill titta på vill nog Jesper också titta på..så det blir nog svårt. Eftersom det handlar om programmet Deadliest Catch som vi har i datorn. Äsch..jag får väl fråga han om det är ok att jag kollar, haha!

Imorn ska vi ut och käka lunch med en jobbarkompis till Jesper. Ska bli trevligt. Så vi får väl se hur uppdateringen blir. Annars får ni väl hålla ut..

Kommentarer
Postat av: Nina

ååå va roligt att du ändra dig. kan ju säga att ja va exakt likadan. asså använde många ggr och sen nu är ja nere på mycket mindre.. så ja ska köpa mer ja med! :D tom mannen snor krämen.. hahah!

2010-11-11 @ 22:16:56
URL: http://deliciously.se
Postat av: Emmeli

Exakt!Bara för att man vill jobba så betyder det ju inte att man inte älskar sina barn!

Men den energin jag hade när jag kom hem från jobbet.Jag hade ju faktiskt hunnit börja sakna Lucas!Jag ville göra så otroligt mycket med honom och blev typ sur för att han skulle gå och lägga sig!

Den energin har man inte när man är hemma!



Och att få komma ut och vara sig själv.Inte mamma,utan en helt vanlig vuxen person.Få prata vuxna saker,inte typ bara bäbisbajs!:)



Har du börjat söka något jobb förresten?

Vad vill du jobba med?

2010-11-12 @ 06:52:40
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0