Långt? Kanske..

Först tänkte jag börja skriva åt mamma att mössan jag tänkte mig var ingen åremösse. Den jag tänkte mig ser ut typ såhär:



Fast det behöver inte vara massa mönster och sånt om du nu inte vill..men det behövs inte. Färgen? Gärna svart eller vit. Hoppas du hittar nått bra mönster för detta, hehe.

Sen hittade Jesper nått så gulligt på aftonbladet förut så jag måste bara visa en film! Det är en liten pojke som går högvakten här på slottet i Stockholm. Jaa, det måste ju ses!



Vad var det mer jag tänkte på då? Jo, bilderna på vagnen. Jag måste bara säga att jag blir grymt sugen på att ta en promenad och testköra vagnen lite, hehe. Men jag får nog vänta tills jag blir frisk. Annars kanske man blir ännu sjukare och sånt har jag inte tid med, det förstår väl alla?! Haha! Här kommer två bilder i alla fall. Visserligen från samma sida men två olika vinklar.





På den nedersta bilden syns även Tindras bandyboll och klubba som hon fick idag. Hon är alltid och drar i grannpojkens när han ska spela så hon fick egna i lite bättre storlek för henne. Då blev hon nöjd i alla fall. Men vi höll inte på att få ut henne ur Toys ´R us, haha! Hon skulle ha ALLT! Men det fick hon ju inte såklart. Men så fick jag ju syn på dessa klubbor så hon fick dom i alla fall.

Sen måste jag även visa en bild till, haha! Jag höll på att tuppa av igår när jag kom in till Tindra för att stänga av Musse Pigg. Hon hade en grymt skön sovstil måste jag säga, haha!



Rumpan upp i vädret! Det är så man ska sova nu för tiden! Då vet ni det, haha!

Jaa, och nu då? Ungarna sover och jag har precis lagt upp en annons på våran bumbostol. Det är också en såndär grej som vi inte behöver längre. Den står liksom bara och skräpar. Så den ligger väl snart på blocket hoppas jag. Sen sitter jag och väntar på en kille som ska komma och kika på chryslern. Han skulle komma här vid 20-tiden så nu håller vi tummarna ännu en gång. Hade ju varit skönt att bli av med härket liksom.

Nää, det var nog allt för mig för denna gången. Blir nog en uppdatering senare om hur bilförsäljandet gick. Blev inte så långt som jag hade föreställt mig men jag tror ni överlever ändå! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vagnen är super fräck. Jag skulle själv inte vilja ha en knall rosa vagn men den är grymt tuff =)

Så där sov Oskar väldigt länge stående på knä, jag tycker att det ser grymt obekvämt ut men väldigt sött :D



Hoppas att du kommer ut en sväng imorgon med nya vagnen.

2010-11-03 @ 19:30:53
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha skönt att vädra lite! ;-D Kanske man själv skule behöva?! Mohahaha!

2010-11-03 @ 20:40:06
Postat av: jonna

Riktigt läcker vagn du har skaffat :O) Och en fin mössa mora din ska sticka ;)

2010-11-03 @ 22:33:55
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0