Roadtrip!

Sjuk eller inte, imorn ska jag och Molly på en roadtrip. Molly har dock inte haft någon feber på andra halvan av denna dagen, hon är mest snorig och hostar lite. Men jag måste ta med henne eftersom Jesper måste sova så att han kommer hem hel efter jobbet även imorn. Men hur som hellst så ska jag och Molly åka hela vägen upp till Bengtsfors om det inte plötsligt dyker upp en besiktningstid någonstans närmare här under kvällen. För Bengtsfors är den närmaste stationen som har dropin och vid bokning så är närmaste tiden i Uddevalla den 13 januari och närliggnade stationer är tidigaste 23 november eller 13 december. Helt sjukt vad många som plötsligt ska besiktiga sina bilar!! Och ja, jag har inte bara pratat med kundtjänst utan har även loggat in på bilprovningen och tittat. För just nu står vi med två bilar som är olagliga att köra, haha! Vi ställde av chryslern idag och Renaulten är obesiktigad..bra kombo! Men det senare är ju lätt att fixa egentligen.

Jag känner mig dock lite piggare redan och hoppas att jag även känner mig piggare imorn. För imorn kommer ju mitt yrväder hem igen, hehe. Saknar henne redan även om jag måste erkänna att det var skönt att hon åkte till sin farmor idag när jag mått som jag gjort. Så nu får ni gärna hålla en tumme eller tre på att det inte är allt för mycket folk där uppe och att vi hinner få komma in innan drop in tiden slutar klockan 15!

Och nu måste jag verkligen skärpa mig..vart fan har alla bilder från min blogg tagit vägen?? Jag får väl ta med mig kameran till Bengtsfors imorn, haha! Men ni får i alla fall ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men både uddevalla och lysekil har väl drop in fortfarande??

Vi åker iaf bara ut och besiktar utan tidsbokning i lysekil

2010-11-01 @ 22:54:23
URL: http://gottinytt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0