Åååh!!

Jag är så rastlös.. Hade planerat att åka till Trollhättan ikväll men jag vet inte om jag vågar ta våran bil. Eller jo, det vågar jag nog men det regnar ju också! Då kommer inte jag ha min kamera framme i alla fall. Så det känns som att det kan kvitta. Har ingen lust att stå där och bli genomblöt och kall. Så jag stannar nog hemma. Men vad sjutton ska man göra då? Jesper skulle spela..hmm.. Kanske bäddar ner mig i sängen och glor på DH. Får väl se. Första planen är i alla fall att få ungarna i säng! Men dom verkar inte alls vara så sugna på detta..speciellt inte Tindra som har så mycket energi att hon klättrar på väggarna, haha!

Idag har vi inte pysslat med så himla mycket. Har varit ute på torp en sväng och köpt säckar och lite tuschpennor till Tindra. Sen kollade vi mest runt lite. Ska väl snart påbörja inhandlingen av utomhusbelysning och sånt mysigt tills julen är kommen. Vi kör nog lite på temat mer och mer för varje år..så snart har vi nog det mest belysta "radhuset" i stan, haha! Men jag längtar faktiskt lite tills man får börja julpyssla lite, lyssna på julmusik och sånt. Ska bli mysigt!

Nu har jag faktiskt ingenting mer vettigt att skriva för tillfället, men kvällen är ung så det kan ju bli fler uppdateringar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Glömmde att säga att jag bett Alex ringa Micke och höra om du inte kan få hämta julsakerna , dom e ju änndå inte hans och han borde ju förstått att jag vill att du ska få dom då det finns saker som är från släkten. Ligg gärna på Alex du med.Kram mamma

2010-10-23 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0