Bilder från första snön!

Som sagt så gick vi ut och lekte en stund imorse. Vi var ute nästan en och en halv timme och Tindra älskade det! Hon älskar snön och jag ångrar att vi inte hunnit köpa en bob (snowracer för sörlänningarna...) ännu, för vi har faktiskt (hade) så mycket snö att det hade gått att åka. Men men, vi ska i alla fall köpa en snart så att dom inte hinner ta slut, som förra året. Men jag orkar inte skriva någon längre novell idag. Är alldeles för trött och har huvudvärk så här kommer bilderna!











Sen blev Molly hungrig..och när hon är hungrig blir hon kinkig. Då visar hon sin bästa sida som ser ut såhär:


Så det var bara knalla hemmåt! Men hann få två bilder till..på Tindra..i snön..





Tindra ville såklart inte gå hem, men hon är smart. Hon förstår när jag säger att Molly är hungrig och behöver mat så att vi måste gå hem och ge henne det. Så vi gick in och gav Molly mat sen lade jag Molly. Och Tindra fortsatte leka utomhus, på våran baksida, det var skojsigt!

Detta var allt från mig idag. Kan ju hoppas på bättre uppdatering imorn! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha åååh :D Jag älskar Mollys bästa sida! ;D

2010-10-22 @ 22:00:45
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Emmelist

aaaaaaaaw väldigt härliga bilder :D

2010-10-22 @ 22:08:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0