Då var det kväll igen..

Jag har mått lite halvtaskigt hela dagen idag. Men som jag skrev tidigare blev det ändå en promenad. Men min rygg brännde och jag orkade knappt stå på benen, så fick ta bussen hem. Då blev det att sitta i soffan och vila en stund. Då kändes det lite bättre. Sen kom Tindra hem vid 14-tiden och var grinigare än nånsin. Tog dock inte många minutrar innan hon somnade på soffan. Efter det blev det lite mat och sen gick vi ut. Hon lekte en stund men sen tog vi bussen till torp. Jag köpte lite strumpor åt Molly, som snart drar samma storlek på fötterna som Tindra! Herregud! På vägen hem från torp hade Molly redan fått sin kvällsvälling, så hon stenslocknade såklart. Så det var bara lirka av henne kläderna och lägga henne i sängen. Gick ganska smärtfritt. Tindra lade sig strax efter men försökte med allt för att få vara vaken nån minut extra. Kissa, ajaj där, ajaj där, ta på en blöja (kors i taket!), titta musse, tvätta händerna..jaa jag har nog hört nästan allt ikväll, haha! Men hon fick på sig en blöja, rätt skönt faktiskt eftersom hon åt välling till kvällsmat. Och fortfarande kissar ner sig ganska bra på nätterna. Tror inte att hon är riktigt redo för att sova utan blöja ännu även om hon haft 2 torra nätter tidigare. Så vi ska nog vänta lite, har ingen brådska med det där egentligen. Det skadar inte oss att hon har en blöja på natten och det skadar framförallt inte henne!

Vad händer under morgondagen då? Jaa, vi ska tydligen ner till stan imorn. Ska träffa Jespers bror som nästan precis kommit tillbaka till kylan från spanien. Ska bli trevligt. Får väl se om det blir att käka i stan imorn också, så att man slipper stressa. Men det återstår att se som sagt. Annars vet jag inte riktigt vad som händer under veckan. Känns rätt skönt att inte ha en massa inplanerat.

Annars har jag väl inte såå himla mycket att komma med. Så jag kan nog sätta punkt precis här! Oj då.. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0