En svacka!

Jaa, jag är nog inte i en "liten" svacka just nu. En svacka som varat ganska länge. Jag finner ingen inspiration någonstans och jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Såklart är det foto jag snackar om! Men jag är sugen på att ta lite nattbilder. Så i helgen ska jag nog ta tag i detta. Jag måste bara införskaffa ett nytt snabbfäste till mitt stativ då det är någon som slarvat bort detta, haha!

Hade tänkt lägga upp lite bilder här nu men då jag saknat inspirationen så saknas även kunskaperna att ställa in en kamera..typ.. Så jag struntar i det och bjuder på en halvkass film istället. Molly kryper och vet hur hon ska slå!



Och nu har jag heller ingen inspiration till att blogga..så hej då!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja,man kan ju säga att vi gifta oss av praktiska skäl.:)Jag skulle lika gärna kunna vara ogift om vi inte hade barn!



Så kan man ju också säga.Nog finns det vissa personer jag inte alls skulle vilja bjuda fast jag visste att jag måste.:)

Helt klart bäst att göra det i smyg!:)

2010-10-28 @ 19:45:34
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Herre gud vad duktig hon har blivit, och så stadig som hon verkar så ska du se att hon går nog snart. Det verkar vara fullrulle hos er så det är ju inte konstigt att du känner dej slut. Sköt om er!! Kram mamma

2010-10-29 @ 08:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0