Fullt upp idag!

Ja, jag får passa på att blogga en snabbis nu för vi kommer troligtvis ha ganska fullt upp idag. Vi ska ner till stan och se om jag kanske hittar en jacka. Har fortfarande inte hittat någon jag gillar. För jag känner inte för att lägga 1000-1500 spänn på en jackjävel, no way!! Men jag kanske blir illa tvungen..jävla skitstad man bor i egentligen. Finns ju inte ett jävla skit! Nåja, efter det ska vi åka ut till torp och storhandla. Har suttit och gjort en inköpslista. Nu ska man bara komma ihåg att skriva ut den och ta med sig den innan vi åker, haha!

Nu har jag i alla fall lagt Molly för att vila en sväng. När hon har somnat tänkte jag att jag och Tindra skulle hoppa in i en dusch för det är nått vi båda behöver. Mest jag kanske..haha! Sen tar jag på oss lite kläder så är i alla fall två av oss klara när det är dags att väcka Jesper.

Trött är jag idag med. Tindra kom in till oss vid halv 5 och ungen vägrar somna om! Så egentligen hade kanske även hon behövt en vila. Men hon vilar säkert sen. Nåja, det återstår att se. Idag ska jag även köpa ett nytt snabbfäste till stativet så jag hoppas på att komma mig iväg för lite kvällsfoto i helgen.

Näe, nu måste jag gå in och lägga ner min tröttmössa som verkligen vägrar somna..grr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0