Fy sjutton..

Nu börjar jag känna mig riktigt dålig. Känner mig helt tjock i halsen och ett tungt tryck över bröstet och när jag hostar känns det som att hela luftrören kommer upp genom halsen. Har även ont i bröstryggen..kanske lunginflamation? Nää, förmodligen inte men jobbigt är det.. Ska kanske söka upp febertermometern och kolla om jag har feber med. Jag kan knappt prata för då börjar jag hosta. Fy fan säger jag bara..

Jag och ungarna packade i alla fall in oss i bilen och åkte till Brastad. Kikade på Felix fotbollscup och dom slutade som trea. Bra jobbat av dom! Tindra tyckte dock att det var HENNES tur att spela lite fotboll nu, det var ju lite orättvist tyckte hon nog. Får väl se om hon tycker det är lika intressant när hon kommer upp i åldern där dom kan/får börja spela i nått knattelag, hehe. Skulle i alla fall vara roligt att få åka och kika på lite sport med nån i familjen.

Näe, febertermometern var det ja..

Kommentarer
Postat av: Eva

Det låter nästan som det jag hade. Så om du känner dig vissen imorgon eller längre fram i veckan så gå till läkaren och kolla om det är läge för antibiotika.



Hoppas att du slipper feber och krya på dig!



Bilen er är jättefin.

2010-10-31 @ 21:03:56
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0