God morgon!

Mamma: Molly behöver nog storlek 80 på overall. Har en känsla av att 74 inte kommer hålla hela vintern.

Just nu sitter jag och Tindra bara och väntar. Vad väntar vi på? Jo att få väcka pappan i huset. Får då blir det en snabb söndagsmys innan han måste åka och jobba. Han måste åka tidigare idag till råga på allt. Så vi får väl se vad jag och ungarna hittar på. Det är mulet och grått ute men jag hade ändå velat gå ut och gå lite. Ta med mig kameran och försöka få några mysiga bilder på ungarna kanske. Kan ju vara värt ett försök i alla fall. Sen, hur bra det blir, det kan jag ju inte säga nått om, hehe!

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra till middag idag. Hade tänkt göra fiskpinnar och mos, men jag tror det får vänta till imorn. Så kan jag och Tindra äta korvstroganoff och ris istället. För det äter ju som sagt inte Jesper. Och jag blev lite sugen på det faktiskt. Så nu ska jag springa och plocka fram lite korv från frysen.

Nu får jag rusa. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0