Jahaja?!

Då går man in på facebook och ser att det tydligen snöar i Gällivare och lite runt omkring i landet. Man känner ju faktiskt ett litet uns av avundsjuka. Nu när det håller på att bli så jäkla kallt kan det tamejfan lika gärna snöa! Men jag vill inte ha vinter, jag vill inte ha kyla, jag vill ha värme med sol och bad! Varför kan man inte bara trycka på en knapp för att få den årstiden man vill ha?

Men nu är det inte allt för länge tills vi åker till norrland (ännu mera kyla??). Det är typ..40 dagar kvar tror jag. Ska, som sagt, bli riktigt härligt att få komma hem en sväng! Och att vi stannar i 3 veckor! Känns som att man kan hinna med lite nu, hehe.

Sen fick jag ett telefonsamtal tidigare idag. 2007 var jag på The Studio i Göteborg och blev fotograferad på "modell för en dag". Nu ringde dom runt till många som varit där tidigare och frågade om man ville komma en gång till. Tyckte jag lät lite roligt så jag hoppas att jag kan åka dit den 28 oktober. Men det återstår att se. Mycket som ska fixas. Jag kan ju inte ta våran bil dit, Jesper jobbar så barnvakt behövs o.s.v. Men vi får se som sagt.

Nää, nu tror jag minsann att dotra har somnat så jag ska hoppa in i en efterlängtad dusch! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

åh va kul :) jag har vart på sånt i sthlm när jag va yngre :)

nej de får INTE komma snö redan nu helst inte alls haha

2010-10-12 @ 07:30:36
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0