Lite bilder och sånt!

Först tänkte jag faktiskt börja med en bild på våran lilla tiger från igår! Ni fick ju se en mmsbild men det är ju inte samma sak, haha!



Sen, innan jag fortsätter, så måste jag bara berätta att mina filter kom idag! Har köpt, för ett par veckor sedan på tradera, ett paket med uv-filter (ett måste enligt mig!), pol-filter och ND8 filter och dessa kom idag. UV-filtret sitter självklart på och jag måste ut och testa på nd8-filtret snart känner jag! Får se vad man kan hitta på.

Tindra fick göra en grej idag. Nått som både var spännande men lite ledsamt. Tror inte hon kunde bestämma sig om hon skulle bli ledsen eller glad! Hon fick nämligen en heliumballong när vi var på marknaden i Trollhättan. Idag började den se väldigt ihopskrumpen ut så jag hade först tänkt tömma ur den och sen slänga den! Men sen frågade jag Tindra om hon ville gå ut och släppa upp ballongen högt upp i luften varpå jag fick ett glädjetjut till svar! Så vi gjorde detta...









När ballongen sedan var väldigt högt upp i luften så ville hon fånga den - hennes ord. Men jag fick förklara för henne att ballongen nu var med fåglarna så att dom fick leka med den och att vi kunde titta efter den när vi ska flyga flygplan! Då sa hon att vi skulle fånga den med flygplanet, gullunge! Sen ville hon även att vi skulle köpa en ny och när jag sa att vi kunde köpa en ny någon annan dag, då gick det bra. Då kunde vi gå in igen.

Nää, nu ska jag bädda ner mig i soffan, kolla på top modell och vänta på att klockan blir 22.00 så att jag kan titta på kvinnors hemliga liv, en väldigt intressant dokumentärserie som går på trean. Så ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

det är såå hemkt å vara beroende.. ja är verkligen det. men vet du. vet du hur många ggr ja smörjt in mig idag? två ggr.. å ja e len å har inte alls den där obehagliga känslan av torrhet ja brukar få.. plus att ja vart inte automatiskt torr efter att ha tvättat händerna som ja kan bli annars. kanon!

2010-10-25 @ 21:14:33
URL: http://deliciously.se
Postat av: Anonym

Jaa okej :) Var nog Vänersborg jag hade för mig! :)

Jag bodde där.. Få se nu.. När jag var 17, alltså 4,5 år sedan typ - snart 5! Jag pluggade frisör där. :)

2010-10-25 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0