Några bilder då!

Ja nu tog jag tummen ur röven och tömde kameran på dom få bilderna som fanns där. Så nu kommer några bilder från Trollhättan.

Först ut är Molly som tydligen funnit en skön sovställning. Men jag måste erkänna att jag inte tycker att det ser vidare bekvämt ut..


Sen kommer en bild på Nixuz (som känner sig smått förföljd av min kamera, moahaha!), Nixuz och Julia och även Tindra i en karusell. Det gjorde ju hennes dag att hon fick åka karusell i Trollhättan, hehe.






Igår hade Tindra skitroligt! Jesper satt och spelade lite GTA4 och pratade med Nixuz (i spelet) med sin blåtands handsfree. Tindra bestämde dock att HON skulle spela och HON skulle prata med Nixuz. Tur som är så har vi faktiskt 2 kontroller till ps3an så hon fick "spela" och Jesper blev av med sin blåtand, haha!



Sen gjorde jag även ett försök till en mysig syskonbild igår, haha! Gick väl sådär, men roligt hade dom i alla fall! Dom låg och skrattade och busade båda två. Tindra har ju börjat intressera sig så för Molly nu. Hon vill busa med henne och hon kan knappt vänta på att Molly ska börja gå så att hon kan få gå och hålla Molly i handen, hehe! Och hon är otroligt snäll mot sin syster och det syns att hon älskar henne. Hon ska pussa och krama henne i tid och otid, det är SÅ underbart att se!







Sen hittade Molly nått nytt och roligt. Tindra har fått en liten hammare av oss för att hennes trähammare är borta. Och vi orkade inte leta efter den heller. Detta hade hon då lämnat på golvet och självklart har lillasyster hittat detta. Såhär hittade vi alltså Molly igår..



Det var jättekul att sitta och banka med hammaren, haha! Sen smakade hon på den med men då fick jag ta av henne den. Det kan ju knappast vara nyttigt att sitta och suga på en hammare menar jag. Så hon blev fly förbannad på mig, haha! Men det var ju kul så länge det varade!

Det var allt från mig för stunden. Får se om man orkar gå en promenad lite senare. Och jag kom precis på att jag kanske ska väcka Jesper..klockan är ju för sjutton 11.20 snart! Ingen sovmorgon här inte, moahaha! Föresten, glöm nu inte att lägga till mig på bloglovin ni som vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0