Nu är jag här igen..

Men bara en snabbis, tänkte förklara mig lite från förra inlägget. Nina, jag har inte tänkt sluta ge Tindra välling helt och hållet, bara på kvällen. Blev nog nått missförstånd där. Tindra hade 2 "bra nätter" där hon inte kissade ner sig. Sen dess har det varit en gång per natt som hon kissar i sängen. Det är av den anledningen jag inte vill att hon ska äta välling på kvällen. Vi satte på henne blöja igen på nätterna men nu vägrar hon ännu mer och går och tar av sig den själv, hehe.

Men jag tackar för alla era svar! Trodde inte att jag skulle få så många då många av mina läsare är oerhört dåliga på att kommentera, haha! Men jag får återkomma senare för nu ska vi snart gå ut igen. Glassbilen kommer ikväll så det blir att köpa lite glass. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Anki

då vänjer du henne vid bara morgon flaskan=) ge henne gröt på kvällen el så..då håller hon sig bra hela natten...sen gör ni en mys stund efter kvälls målet och lägger er o läser el så så hon skingrar tankarna på annat..

2010-10-06 @ 18:19:30
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0