Snabbt inlägg + bilder!

Ja, jag har inte tid att blogga nu. Uppbyggnaden av en ny hemsida lär ta upp hela min kväll så jag tänkte bara slänga in 3 bilder..

Det var lite disco hemma hos oss förut. Tindras nya hobby är att stå och hålla Molly i händerna och hoppa runt. Tindra asgarvar och Molly likaså! Men Molly är inte tillräckligt stabil att hålla balansen själv så hon måste stöttas av oss. Men det var lika kul ändå. Så här kommer några bilder! På första bilden: jag visste inte om Jesper ville vara med på kort i bar överkropp så han fick bli en suddig silluett istället..


Om ni tittar på Molly ser ni vilket asgarv hon har..syns dock lite dåligt..


Flygande hår..ööh..haha!



Himla roligt var det i alla fall. Kanske inte så konstigt att mina ungar var trötta, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0