Sovmorgon!

Här hemma har morgonen gått i sovandets tecken. Vi har alltså inte ens varit vaken en timme ännu, hehe. Men det var skönt och välbehövligt! När klockan var halv 9 så klev vi upp. Då vaknade jag av Mollys ljuva stämma och Tindra som kom och tyckte att jag skulle kliva upp, hehe. UNDERBART att dom faktiskt KAN ta sovmorgon samtidigt nån gång, hehe.

Fick ett erbjudande idag. Jag är ju med i "Buzzador" och får titt som tätt hem erbjudanden att vara med i olika kampanjer. Vi har fått testa allt ifrån barngröt till blöjor och ljudböcker. Men nu fick jag erbjudande om att anmäla mig till en kampanj som skulle innehålla parmesanost! Det var ju lite kul faktiskt för jag har aldrig testat att ha parmesan i min matlagning. Men om jag kommer med i den kampanjen kommer jag definitivt testa nått i alla fall! Men jag får väl skriva mer om detta sen när jag vet om jag kommer med eller inte, hehe.

Har ni nått bra recept på mat som innehåller parmesan?

Kommentarer
Postat av: jenny

Hello! Allt bra? Du.. på min sida står det "Här på Annelund" hur ändrar man det?:-)

2010-10-13 @ 11:11:58
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0