Stämmer det?

Jag är sugen på att köpa en ny overall till Tindra. Vi har redan köpt en jättefin på tradera men jag känner att jag vill förbereda mig. Det sägs att detta ska bli den kallaste vintern på tusen år och då vill inte jag att Tindra ska behöva frysa. Så jag funderar på att köpa en ny overall. Det värsta är att dom är så ruskigt dyra men jag har hört att dom håller både värme och väta borta. Det är förståss en overall av märket didriksson jag pratar om. Sen är jag rädd att vi måste köpa nya vinterskor med. Vi fick ett par kouma av min mor som hon köpte av min moster. Men dom är i storlek 22 så Tindra får inte plats med tjocksockar i dom. Så jag måste nog köpa 23-24 eller nått sånt. Och självklart sånt småpill som att köpa mössor och vantar förståss. Nåja, jag får sätta mig och kika lite helt enkelt.

Nää, jag får nog helt enkelt ta och göra mig lite frukost. Jag blev akut jättehungrig. Ha en bra dag så länge!

Kommentarer
Postat av: Moster Nina

Vi har köpt didriksons overall till Johannes. sen kouma skor. Didrikson fick ju best i test i år och dom var inte så dyra här. 899.

2010-10-01 @ 08:47:03
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

ska den bli värre än förra??

då kommer jag ju dö på kuppen

2010-10-01 @ 09:27:15
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman! Det var ju synd att dom blir för små, men pröva sälja dom på blocket eller tradera. Jag ska hålla koll på ett par större. Men vill du ha Kumo eller nått annat? Nathalie säger att Kumo är bäst och varmast men va vet jag, Skriv bara storlek och storlek på overall så ska jag kolla kram mamma

2010-10-01 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0