Tappat bort?!

Jag måste nog ha tappat bort lite bloggar. Förr läste jag alltid fleeera bloggar men nu har jag glömt vilka jag gillade och vilka jag läste. För jag tappade även lite tid och all min lediga tid gick åt att vila. Men nu läser jag bloggar på kvällarna och även i mobilen när jag går och lägger mig.. Min "favoritlista" har försvunnit liksom. Kan inte ni tipsa om en bra blogg att läsa? Kanske eran egen? Eller kanske någon annans? Kom med tips!

Sen har ni för övrigt gått och lagt er vad gäller kommenteringen..nästan 200 läsare dagligen och ingen orkar kommentera, hmm!

Sen har jag en annan fundering. Min egen blogg är ju inte direkt jätteintressant. Skulle jag hitta min egen blogg hos nån jag inte känner skulle jag nog snabbt bli uttråkad. Men grejen är den att den är intressant för många andra som får chansen att följa mig och min familjs vardag. Och det är ju förståss alla släktingar och vänner som bor 120 mil härifrån. Men man kanske skulle haft två bloggar? En vardagsblogg som släkten kan läsa och en där jag kan skriva om saker som intresserar mig som till exempel foto. Eller ska man helt enkelt slänga ihop bägge och skriva om allt i denna bloggen? Det tåls att fundera på helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Sara

måste bara få säga vilket bra citat, är ju verkligen så man ska leva livet :D att fylla varje dag med liv :D klokrent :D

2010-10-18 @ 07:33:23
URL: http://linasmamma.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman!

Bara en liten sak som du säkert redan prövat men men jag skriver änndå, majsvälling är bra mot dålig mage och det kan du ge i stället för vanlig välling, men som sagt det vet du säkert redan. Här har helgen gott fort, lördagen gick ju i kalasets tecken och jag var inte hemma föränn äfter 8 och i går kom Jennifer hit och vi bakade en marängtårta och gjorde potatisgratäng och kött nu har hon farit till skolan och jag ska damsuga hundhår som vanligt. Sköt om er och många kramar till er alla// Mamma

2010-10-18 @ 09:39:49
Postat av: Sophia

Största anledningen till att jag inte kommenterar så ofta beror på att den koden man måste skriva i är så jäkla jobbig att skriva in, man ser knappt vad det står och det tar tid innan man egentligen hittar ett ord som man kan chansa på att skriva in ;)

2010-10-19 @ 08:06:35
URL: http://lagottonytt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0