Bilder från kvällen?

Vill ni se några bilder från hur jag spenderade min fredagkväll? Visst..blev inte så många ändå, haha! Kände att jag stod på lite fel ställe egentligen. Mycket folk och svårt att få bilder. Men men, sånt är livet. Var en trevlig kväll i alla fall. Här kommer bilderna.























Sådär ja, mer än så får ni inte. Tyckte personligen att dom körde lite väl kort stund faktiskt. Var många som var sugna på att fortsätta köra. Men jag antar att dom körde efter strategin att sluta när man ligger på topp, eller? RC skulle dock fortsätta köra på annan plats klockan 23. Men vi orkade inte stanna så länge faktiskt. Så vi drog hem. Men allt som allt tycker jag att det var en trevlig kväll med en MYCKET trevlig raka! Tack alla inblandade! Nu säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej du gumman min. ser att du var i dit esse i går,Tindra och Molly kan ju inte bli annat än raggarbrudar med er till föräldrar. (Läs raggarbrudar med glimten i ögat eller jag kanske ska säga snabba bilar brudar)

Hoppas att paketet kommit och att nått passar. Annars så är det bara anonsera på blocket eller Tradera, Nathalie köpte exakt likadana men st.24 för 250 kr nå nog om det. I morgon ska Lisen,jag och gammekmormor på bilbingo igen håll tummarna kanske det kommer en extra slant den 16 sep///Kramar i massor mamma/mormor

2010-09-04 @ 07:40:06
Postat av: mamma

En fråga bara har din syster Jessika gift sej? Läste i dagens PT att en Jessika Lundgren näää nu kommer jag ihåg hon heter ju Landberg... glöm det

2010-09-04 @ 08:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0