Intressant dag..

Fick ett lite halvchockerande telefonsamtal tidigare idag. Fick reda på att rektorn från Tindras dagis har varit in och läst min blogg om mitt missnöje med Tindras kisseri på dagis. Oops! Så vi ska ha ett möte på onsdag. Men det kanske är lika bra det. Dock vägrade hon ju lyssna på mig när jag försökte förklara att jag redan disskuterat detta med Pia och att jag faktiskt ska komma upp till dagis på Tisdag och se om man kan lista ut varför Tindra kissar ner sig där..

Hur som hellst så har jag ju lovat lite bättre bilder på håret..hrm.. Jaa, det är rött! Här är bilderna..


Haha, ser ju ut som värsta passfotot! Hrm..





Sen fick det även bli en bild på mig och dotra..snacka om vitt hår ungen har! Fan skitsvårt att inte få det överexponerat när allt annat ljus är bra, haha!



Sen tyckte Molly att hon inte ville vara utanför, haha! Så hon satt och viftade med händerna i luften, precis som att hon sa "hallååå ta kort på mig meed!"



Vad ska jag mer skriva då? Vet inte riktigt.. Funderar på om jag skulle äta nått, är rätt hungry i magen..
Kanske kommer på nått vettigt att skriva om sen, annars får ni ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Vill börja med att säga "Häftig färg" och sedan fortsätter jag men det du skrev om samtalet från dagis. Du har ju inte skrivit något som inte e sant så stå på dej, tycker själv att det rimmar illa att hon är torr hemma och inte där. Klart att hon kanske inte kanske kan slappna av där lika lätt men be dom flytta pottan till en lugn plats därhon inte hör dom andra barnen lika mycket så ska ni se att det går bättre, för jag tror hon känner sig stressad både av att höra barnen leka som hon vill göra och av lärarna som vill att hon ska kissa fort då det förmodligen är lite bemmaning där som överalt annars. jaja nog om det. Snart fyller du 24 bast, hur känns det att närma sig tretti? Jag tycker du ska önska dej en bil av pappa och farfar dom har då råd att ge dej en(SKÄMT) nä nu längtar vi bara till ni kommer upp. Har även börjat titta på reser ner till er för gammelmormor och mej, och det lutar åt att vi kommer i mars för gammelmormor ska vara katt vakt i 3 v. när mormor och Donald far till Indien som vanlig. Har kollat lite priser har hittat direkt flyg Luleå-Gbt. tor. för 1200kr per pers så det ska vi nog boka. Måste bara få nå pengar och naturligtvis ringa och kolla så att det är ok med dej sköt om er krama flickorna från mormor och stora kramar till er..

2010-09-11 @ 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0