Jaha?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Borde egentligen låta bli helt och hållet, hehe. One tree hill var väldigt trevligt att titta på i alla fall. Lite missvisande och massa tårar. Men jag älskar den serien och jag blir bara deprimerad när jag tänker på att detta är sista säsongen. Då får jag väl hitta nått annat att titta på kanske.. Men inget är så bra som oth!

Tindra har i alla fall kommit hem nu och hon var TRÖTT efter några fartfyllda dagar hemma hos farmor, hehe. Så hon lade sig vid 18.30 och somnade utan bråk och utan att klaga. Gullunge! Vi har myst i soffan hela kvällen. Jaa, det har varit en bra kväll helt enkelt. Nu kommer jag sova gott inatt i alla fall.

Jaa, jag vet inte riktigt vad man ska skriva egentligen. Ska sätta mig och kika lite på "välkommen hem" och grunna lite på en hemsida..mm..så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0