Nu är jag klar!!

Nu har jag grejat färdigt där inne (klädkammaren) för idag. Det är dock mer grejer som egentligen ska in där men jag vet inte hur det ska få plats. För jag måste kunna gå där inne..... Aja, vi får se helt enkelt. Ska även ta en disskusion med min kära man imorn för att se vilka saker som jag faktiskt får slänga och sådär. Annars får han nog ta och hyra ett förråd nånstans som vi kan stuva in sakerna i, haha! Sen gick lampan i hallen och jag orkade inte byta den sen fick jag ont som f-n i ryggen så jag fick helt enkelt lägga av. Är inte HELT klar egentligen men jaa..det går att gå och det finns ett golv där inne nu, inte illa pinkat!

Bilder kommer imorn (innan jag lovar för mycket..KANSKE) då det är ljust ute så att man kan fota utan blixt. Blev helknasigt i mörkret, haha! Men nu har jag i alla fall lite saker som ska ut på annons. Så det ska jag sätta mig och pilla med nu.. Får se om man kanske kan beställa sig en födelsedagspresent av pengarna som kommer in..moahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0