Färre bilder..

Ja, det blev färre bilder än jag trodde. Igår morse var det disigt och grått. Så jag tog tillfället i akt och plåtade lite svartvita bilder. Vädret var ju som gjort för det!






Denna vintern har skapat stora sprickor i asfalten lite här och där. Får väl se om kommunen kommer laga detta iår eller om det dröjer några år till..

Sen blev det bara en bild på Troja som var ute på våran baksida medan Jesper skruvade ihop Tindras cykel. Men sen dog batteriet i kameran så jag ska försöka fixa lite bilder senare idag på den. Och en film också kanske..


Kommentarer
Postat av: Emma H

Fin din blogg har blivit, jag gillar headern! Den är verkligen vårpigg. =D Mysiga svartvita bilder också, det är riktig känsla i dem. Sånt där skulle jag också vilja fota, svårt när man bor mitt i stan.

2011-04-07 @ 10:13:36
URL: http://sitamoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0