Fullt upp hela veckan!

Alltså det är verkligen fullt upp i veckan!

Idag: Måste till apoteket och kolla om vi har någon bricanyl kvar till Molly, annars får jag ringa bvc och kolla om dom kan skriva ut lite mer. Sen ska vi hem och städa. Eventuellt förbi ö&b först..
Onsdag: Jag och Malin ska göra ett nytt försök att fota där i skogen. Sen får vi nog besök på eftermiddagen.
Torsdag: Hämta hyrbil, Jesper ska packa den, sen blir det att äta innan han ska åka.
Fredag: Allena med ungarna, blir nog att grilla till middag tror jag. Får se om vi gör någon utflykt tillsammans eller om vi bara stannar hemma och är ute och mår gott.
Lördag: Eventuellt Liseberg på premiären.
Söndag: Kalas för Jespers lillasyster.

Så ja, det är ganska fullt ös. Men nu ska jag göra iordning ungarna för att gå till dagis. Molly kommer dock få vara hemma idag bara för att hon sovit så otroligt dåligt inatt..jag kommer vilja lägga henne och vila hemma för då sover hon bättre! Nåja, det blir nog bra. Hon får följa med och ränna istället. Tindra kommer dock få gå i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0