Helt slut!

Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag faktiskt. Som ni såg så åkte jag ut och testade lite kläder förut, bara för skojs skull. Och skoj var det! Vilket otroligt egoboost det är! När man vet att man gått ner lite i vikt och inte minst minskat i centimetrar så är det extra roligt! Testade en fin klänning och ett par jeansshorts inne på veromoda, klänningen var i storlek M och satt jättefint. Just den modellen av klänning som jag prövade har alltid suttit jättedåligt på min kropp, men inte nu. Synd att jag inte tog någon bild på den.. Så man blev ju minst sagt lite shoppingsugen! Hade varit roligt med något nytt i garderoben. Var även och kikade på nya träningsbyxor och hittade ett par jättesköna, och snygga, inne på stadium som jag tänkte köpa sen nån gång, storleken var 38! Wihoo! Jag blev bara så himla glad! Inte konstigt att mina träningsbrallor i storlek 42 börjar vara alldeles för stora, haha! Nää, jag blev jätteglad faktiskt! Så snart ska jag även ta tag i en garderobsrensning..totalt!!

När vi kom hem var det dags att hämta kidsen och då blev vi ute fram tills middagen. Sen gick vi ut igen efter det. Gick med grannarna till lekplatsen och sedan en promenad. Var härligt faktiskt! Här kommer några bilder!



















Ja Tindra har bara killpolare på gården, hehe. Nää det finns faktiskt en tjej som är nästan lika gammal som Tindra med, men hennes föräldrar jobbar nog lite mer annorlunda tider än oss, för vi ser dom nästan aldrig. Ja jag är ju arbetslös men ni fattar.. Men dom gångerna vi är ute samtidigt brukar Tindra leka även med henne.

Imorn och på onsdag ska det tydligen regna. Så nu får vi förbereda oss på att inte kunna vara ute fullt lika mycket.. Blä!

Kommentarer
Postat av: Ida

SVAR: åh tack, så glad jag blir :D



härliga bilder :)

2011-04-13 @ 15:00:51
URL: http://canonkamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0