Jahapp!

Idag får det bli en tripp till vårdcentralen. Definitivt! Mitt öga är så svullet så jag ser misshandlad ut! Och så geggas det och rinner och kliar. Jag fick inte upp ögat imorse när jag klev upp utan fick gå in på toa och badda med vatten, tillslut fick jag upp det. Men det är inte skönt kan jag lova! Och om ni vill ha en äcklig beskrivning så kommer den här, andra kan sluta läsa! När jag hade fått upp ett liiitet hål för ögat så forsade det ut gult var! Bokstavligt talat! Det var så jävla äckligt! Så jag fick stå och tvätta ögat länge innan jag kunde få upp det helt och få bort allt klet. INTE fräscht! Så jag ringde till vårdcentralen det första jag gjorde (efter välling) och dom skulle ringa tillbaka till mig runt 11.20. Jag blir galen snart!

Men en positiv sak i det hela är att jag vann en PoP (Polarn o Pyret)-jacka till Tindra igår för hela 66kr plus frakt! DET mina vänner - är INTE dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0