Lika som bär?

Jag har aldrig tyckt att våra ungar är speciellt lika varandra. Man kan se att dom är syskon men that´s it liksom! Men för ett tag sen såg jag en film på Tindra från när hon var ungefär lika gammal som Molly är nu och det var som att titta på Molly! Men när jag tittar på bilder vet jag inte om dom är så lika.. Jag har helt enkelt inga bra "jämförelsebilder". Men här hittade jag några som var någorlunda.. Är dom lika som bär?

Molly har ju i alla fall, definitivt, mer hår än vad Tindra hade i den åldern, haha! Och dom har/hade faktiskt för sig likadana miner, haha! Jaa, dom är nog rätt lika ändå..även om jag tar betydligt bättre bilder nu än då, om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0